جلوگيري از آنفالو شدن اينستاگرام

۴۰ بازديد

چرا فالوورهاي اينستاگرام حذف ميشوند ؟بر بنياد تحقيقاتي كه اتمام شده است و البته سوالاتي كه فالورها به آن جواب داده اند! جلوگيري از آنفالو شدن اينستاگرام مشخص شده كه كاربران همش به خاطر يك ويژگي صفحه شما را فالو مي كنند ولي اين بدان معني نيست كه آنها براي دائم فالوور شما باقي خواهند ماند. در درستي چيزي كه كاربر از صفحه شما مي‌خواهد يك محتواي با كيفيت است. اگر صفحه شما موفق به توليد محتواي با كيفيت نشود، كاربر شما را آنفالو مي كند. گرد از دلايل اصلي ريزش فالوور در صفحات كسب و كارها اين است كه برندها معمولاً به تعقيب فرآوري محتواي تبليغاتي هستند. و از اين روش مي ‌خواهند كه فروش اكثريت داشته باشند. البته اين شيوه انديشه كاملاً اشتباه است و سبب ريزش فالوورهاي پيج مي شود.ما در اين تقدير از مقاله به بررسي ريزش فالوور اينستاگرام و دلايل آن خواهيم پرداخت.
1. پست هاي خويش را به‌ طور يك‌ جا منتشر نكنيدپست هاي خود را به‌ طور يك‌ جا منتشر نكنيد ( ريزش فالوور در اينستاگرام )براي بازدارندگي از ريزش فالوور ها بايد پست هاي خويش را يكجا منتشر نكنيد. افرادي كه به تازگي براي خويش در اينستاگرام اكانت ساختند معمولاً به اتفاقاً تعداد زيادي پست منتشر مي كنند! كه اين سوژه اصلا براي فالوور ها خوشايند نيست و سبب خسته شدن آنها مي شود و بعد از مدتي ديگر به محتواي شما توجهي نمي كنند. كوشش كنيد هر هفته حداقل ۳ پست از صفحه خويش منتشر كنيد و از پستهاي تكراري هم امتناع كنيد. در ضمن فاصله ي پست گذاشتن خود را بسيار نكنيد زيرا اين پيشه نيز مايه ريزش فالوورهاي شما ميشود. انگيزه اين دشوار اين هست كه فالوور هاي شما انديشه ميكنند شما فعاليت خود را قطع كرده ايد و پيج شما را انفالوو ميكنند.
مقاله ي پيشنهادي: پست قراردادن يا در اينستاگرام
2. به هيچ عنوان كيفيت را فداي كميت نكنيد كيفيت را فداي كميت نكنيد ( ريزش فالوور در اينستاگرام )موضوع بعدي كه خيلي از بيزينس ها و كسب و كارها به آن توجهي نمي كنند محتواي با كيفيت است. به علت اينكه بسياري از صفحات تنها كميت برايشان مهم است. كه فالورها مدام پست هاي جديدي از آنها ببينند در حالي كه چيزي كه براي كاربران اهميت بيشتري دارد، كيفيت پست ها است. و اگر شما ادمين، صفحه كسب و كاري هستيد، بدانيد كه فقط با داشتن پست هاي با كيفيت، هم فالوور هاي قبلي شما حفظ خواهند شد. نيز به جذب فالوور هاي اغلب كمك خواهيد كرد.
پس اگر خواهان حفظ فالوورها هستيد و تمايلي به ريزش فالوور در اينستاگرام نداريد، كران در مرحله نخست كيفيت را دلخواه پيمان دهيد و سپس سراغ كميت برويد. البته اين بدان معني نيست كه فاصله منتشر كردن پست ها زياد باشد بلكه شما بايد با فاصله زماني اختصار پست‌ هاي خويش را در صفحه تان پيمان دهيد. بسياري از افراد بر اين باورند كه بهترين حالت اين است! كه شما هفته اي سه بار پست با كيفيت و ارزشمند در صفحه خود منتشر كنيد تا كاربران بيشتري به سمت صفحه شما جذب شوند.
3.مرتبط نبودن پست هاي شما با پيجمرتبط نبودن پست هاي شما با پيجسومين موردي كه كاربران به آن گرايش نشانه نمي‌ دهند اين است كه شما در صفحه يك برند پست هاي غير پيوسته منتشر كنيد. به عنوان نمونه در يك صفحه‌اي كه مربوط به آشپزي است، پست هاي پزشكي و مقالات گوناگون پيمان دهيد. كه اين پست ها ربطي به محتواي پيج ندارد. بعد بيشترين موردي كه سبب اذيت كاربران مي شود منتشر كردن پست هاي غير مرتبط با كسب و كار مورد نظر است. زيرا كاربران نخست از همه به خاطره محتويات موجود در صفحه ، شما را تعقيب ميكنند و اگر محتويات غير منظور كاربر يا همان فالوور شما باشد باعث ميشود فالوور خسته شده و شما را انفالو كند. البته چه بسا تعامل نكوداشتن هم در اختصار مدت به وجود آورد اما در پايان فروش شما را اغلب نخواهد كرد.
مقاله ي پيشنهادي: 24 ايده ي خلاقانه براي انتشار پست اينستاگرام
4. پست هايي كه سبب رنجانيدن كابران مي شودپست هايي كه سبب رنجانيدن كابران مي شود( ريزش فالوور در اينستاگرام )يكي از شركت هاي معتبر اروپايي از كاربران سوال هايي راجع به اينكه چه پست هايي آنها را رنجانيدن مي دهد و چه پست هايي را اخ دارند، پرسيده است. كه بر اساس اين نظرسنجي پست هاي تبليغاتي احد از مواردي است كه كاربران اصلاً علاقه‌اي به آن ندارند. صفحه هايي كه محتواي تبليغاتي دارند در بين كاربران از محبوبيت بالايي برخوردار نيستند كه اين موضوع را بيش از نيمي از فالوور ها تاييد كرده‌اند.
مقاله پيشنهادي: اموزش كامل حذف و ويرايش پست اينستاگرام
به عنوان مثال كمپاني آديداس كه پوشاك ورزشي فرآوري مي كند را در عقيده بگيريد. معمولاً در صفحه خود پست هايي را منتشر مي‌ كند كه ورزشكاران گوناگون از پوشاك اين برند استفاده كرده اند. هنگاميكه يك فالوور عادي وارد اين صفحه مي شود، به پست هايش نگاهي مي اندازد به راحتي مي فهمد كه اين برند چه چيزي را فرآوري مي كند.
5. براي همه پست هاي خود يك عنوان بگذاريدبراي همه پست هاي خود يك عنوان بگذاريدوقتي كه شما براي پست‌هاي خويش عنوان قرار ندهيد پست شما براي كاربران جذابيتي نخواهد داشت. يگانه از دلايل مهمي كه كه سبب زيبا و جذاب تر شدن پست هاي اينستاگرامي مي‌شود سرگذشت ها و توضيحات پست ها هستند. اگر تصويري كه شما آن را پست كرده‌ايد، قشنگ و با كيفيت باشد، ولي براي آن عنواني در نظر گرفته نشود از ارزش درونمايه كاسته مي شود. در صورتي كه شما براي پست ‌هاي خويش عناوين قشنگ بگذاريد تعامل مخاطب با صفحه شما بيشتر مي شود. و به شما اين دستور را مي دهد كه رابطه بهتري با مخاطبان خويش پايدار كنيد. شما بايد براي هر تصويري كه منتشر مي كنيد، بايد براي كاربران توضيح دهيد يا يك جمله اي را درباره آن بنويسيد يا از مخاطبان سوالي بپرسيد.
6. از هشتگ ها بيش از بي گمان استفاده نكنيداز هشتگ ها بيش از حد بهره‌گيري نكنيديكي ديگر از علائمي كه سبب جذب و تفريق فالوور در صفحات اينستاگرامي مي‌شود، هشتگ است. كه نحوه استفاده از آن را بايد ياد بگيريد. يكسري از افراد بر اين باورند كه براي كل پست هاي خويش از هشتگ هاي ترند شده بهره‌گيري كنند لغايت پست هاي آنها در صفحه جستجو بالا قرار گيرد. اما اصلاً اينطور نيست به دليل اينكه اگر شما براي پست‌هاي خويش هشتگ هاي كاذب بگذاريد، اينستاگرام به راحتي آن را معرفي خواهد كرد. و شدني است پست را به طور كامل حذف كند و اعتماد كاربران هم نسبت به شما كم مي شود. به انگيزه اينكه وقتي كسي هشتگي را جستجو مي كند به دنبال مطلبي در رابطه با سوژه مورد نظر است بعد علاقه‌اي به ديدن پستي با هشتگ اشتباه ندارد.
مقاله پيسنهادي: هشتگ اينستاگرام و كاربرد ان
در درستي به كارگيري هشتگ هاي نادرست سبب افزايش فالوور هاي شما نخواهد شد و ممكن است حتي سبب ريزش فالوور هم بشود. بهره‌گيري بهينه از هشتگ ها در پست هاي اينستاگرام زياد داراي اهميت است و براي هر پست هشتگ هاي محبوب آن پست را پيمان دهيد. بسياري از افراد بر اين باورند براي هر پست نهايتا هفت هشتگ لازم است.
7. به كامنت فالوورها در زير پست ها پروا كنيدبه كامنت فالوورها در زير پست ها پروا كنيدپست شما را كاربران مي بينند و براي آن سررسيد صرف مي كنند. در ضمن شدني است در پايين پست ها نظراتي بدهند يا سوالاتي بپرسند پس شما نبايد به آنها بي پروا باشيد. وانگهي در صورت عدم پاسخ دهي به آنها، ممكن است آنها، شما را فردي بي مسئوليت بدانند و همين سبب ريزش فالوور خواهد شد. پس هميشه نوتيفيكيشن خود را پركار كنيد الي بتوانيد تمام نظرات كاربران را پاسخ دهيد.
مقاله پيشنهادي: پالايه كردن كامنت ها
براي پذيرش دهي به آنها حد از علامت @ كاربرد كنيد تا بتوانيد به هنگام جواب آنها را بدهيد. در ضمن مي توانيد از آنها تشكر كنيد يا سوالات آنها را در مورد كسب و كار خويش پاسخ دهيد. هنگاميكه از اين روش به طور هميشگي بهره‌گيري كنيد قطعاً تعامل شما با كاربر بهتر خواهد شد و از ريزش فالوور هم كاسته مي ‌شود.
8. از محتواي ديگران استفاده نكنيداز محتواي ديگران استفاده نكنيددليل قانع كننده اي نيست كه وقتي از يك تصويري خوشتان آمده است بدون ذكر منبع آن عكس را در صفحه اينستاگرام خويش منتشر كنيد. يك شيوه ديگر براي استفاده از محتواي صفحه هاي ساير اين است! كه از آنها بخواهيد شما را در پست‌هاي خويش تگ كنند يا مي‌توانيد براي راحتي پيشه از هشتگها استفاده كنيد. يك سري از اپليكيشن ها هستي دارد كه مي توانيد به راحتي پست‌هاي ديگران را repost كنيد كه در اين برنامه ها اسم پست مالك اصلي هم مي آيد.
مقاله پيشنهادي: الگوريتم اينستاگرام
اين مورد يگانه از الگوريتم هاي اينستاگرام هست. اينستاگرام براي درمان سازي اپليكيشن خويش قوانيني قرار ديتا است.با استفاده از رعايت الگوريتم اينستاگرام ما با سرعت ميتوانيم در ايكس پلور قرار بگيريم براي آگاهي اغلب در باره الگوريتيم ميتوانيد از نوشتار بالا بهره‌گيري كنيد.
9. حدالامكان از تصاوير گوگل استفاده نكنيداز عكس ها گوگل كاربرد نكنيداينستاگرام يك محيطي را براي كاربران فراهم مي كند! كه كل بايد محتواي خودشان را منتشر كنند و به اشتراك بگذارند، نه اين كه از نتايج جستجوي گوگل پستي را در صفحه خود قرار دهند. اگر شما مي خواهيد كه در پست‌ هاي خود از مطالب انگيزشي بهره‌گيري كنيد! به راحتي مي توانيد عكسي از خودتان پيمان دهيد و روي آن مطلب مورد عقيده را بنويسيد. به دليل اينكه محيط اينستاگرام با فيسبوك و گوگل متفاوت است و حتما شما بايد در آن از محتواي فرآوري شده خودتان بهره‌گيري كنيد و خلاقيت به هزينه دهيد. در ضمن كيفت تصوير خود را بالا ببريد الي بيننده از ان لدت ببرد. براي اغلب كردن كيفت و سايز تصوير اينستاگرام خود ميتوانيد از نوشتار زير كاربرد كنيد.
مقاله پيشنهادي: بهينه سازي سايز تصوير اينستاگرام
بيش از مرز از عكس‌هاي سلفي كاربرد نكنيد با وجود اين كه كل افراد عكس هاي سلفي را همنشين دارند ولي نبايد در آن زياده روي برپايي شود. اگر شما مي‌خواهيد عكس از مسافرت و ميهماني هاي خويش به بگذاريد هيچ اشكالي ندارد! اما اگر صاحب يك پيج كسب و كاري هستيد بيشتر بايد از محصولات و خدمات خويش پستي را منتشر كنيد.
10. فالوور فيك نخريدفالوور فيك نخريدفالوور هاي فيك نمي توانند پست هاي شما را لايك كنند و فعاليتي در پيج شما داشته باشند كه باعث ريزش فالوور ميشود. از طرفي ماهيت يك پيج را زير سوال مي برند! و اعتبار شما را زير مي آورند مخصوصاً اگر ادمين يك پيج فروشگاهي هستيد از خريد فالوور خودداري كنيد. هر چقدر فالوور هاي فيك يك پيج اغلب باشد اعتبار شما كمتر مي ‌شود.
مقاله پيشنهادي : خريد ربات اينستاگرام براي افزايش فالوور واقعي
پس به جاي اين پيشه سعي كنيد محتواي با كيفيتي توليد كنيد لغايت كاربران جذب پيج شما شوند.ميتوانيد به جاي خريد فالوور از ربات اينستاگرام يا تبليغات اينستاگرام براي پيج خويش كاربرد كرده تا بازديد كننده هاي پيج خود را به صورت هدفمند بالا برده الي در پيوستگي سبب افزايش فالوور در پيج تان شده باشد.
نتيجه گيريهمان طور كه در مقاله بالا بيان شد، بدون ديل پيج ما فالوور از دست نمي دهد. براي از دست ندادن فالوور بايد انگيزه ان را ريشه يابي نماييم و ان مشكل را حل بكنيم. انگيزه ها از دست دادن فالوور ها را نيز ذكر كرديم .براي ريشه يابي ريزش فالوور مراحل بالا را كه گفتيم را روي پيج خويش چك كرده و ان ها را حل كنيد.
اگر در اين مراحل به سخت برخورد كرديد ميتوانيد با پشتيباني ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.