چرا فالوورهاي اينستاگرام حذف ميشوند ؟بر بنياد تحقيقاتي كه اتمام شده است و البته سوالاتي كه فالورها به آن جواب داده اند! جلوگيري از آنفالو شدن اينستاگرام مشخص شده كه كاربران همش به خاطر يك ويژگي صفحه شما را فالو مي كنند ولي اين بدان معني نيست كه آنها براي دائم فالوور شما باقي خواهند ماند. در درستي چيزي كه كاربر از صفحه شما ميخواهد يك محتواي با كيفيت است. اگر صفحه شما موفق به توليد محتواي با كيفيت نشود، كاربر شما را آنفالو مي كند. گرد از دلايل اصلي ريزش فالوور در صفحات كسب و كارها اين است كه برندها معمولاً به تعقيب فرآوري محتواي تبليغاتي هستند. و از اين روش مي خواهند كه فروش اكثريت داشته باشند. البته اين شيوه انديشه كاملاً اشتباه است و سبب ريزش فالوورهاي پيج مي شود.ما در اين تقدير از مقاله به بررسي ريزش فالوور اينستاگرام و دلايل آن خواهيم پرداخت.
1. پست هاي خويش را به طور يك جا منتشر نكنيدپست هاي خود را به طور يك جا منتشر نكنيد ( ريزش فالوور در اينستاگرام )براي بازدارندگي از ريزش فالوور ها بايد پست هاي خويش را يكجا منتشر نكنيد. افرادي كه به تازگي براي خويش در اينستاگرام اكانت ساختند معمولاً به اتفاقاً تعداد زيادي پست منتشر مي كنند! كه اين سوژه اصلا براي فالوور ها خوشايند نيست و سبب خسته شدن آنها مي شود و بعد از مدتي ديگر به محتواي شما توجهي نمي كنند. كوشش كنيد هر هفته حداقل ۳ پست از صفحه خويش منتشر كنيد و از پستهاي تكراري هم امتناع كنيد. در ضمن فاصله ي پست گذاشتن خود را بسيار نكنيد زيرا اين پيشه نيز مايه ريزش فالوورهاي شما ميشود. انگيزه اين دشوار اين هست كه فالوور هاي شما انديشه ميكنند شما فعاليت خود را قطع كرده ايد و پيج شما را انفالوو ميكنند.
مقاله ي پيشنهادي: پست قراردادن يا در اينستاگرام
2. به هيچ عنوان كيفيت را فداي كميت نكنيد كيفيت را فداي كميت نكنيد ( ريزش فالوور در اينستاگرام )موضوع بعدي كه خيلي از بيزينس ها و كسب و كارها به آن توجهي نمي كنند محتواي با كيفيت است. به علت اينكه بسياري از صفحات تنها كميت برايشان مهم است. كه فالورها مدام پست هاي جديدي از آنها ببينند در حالي كه چيزي كه براي كاربران اهميت بيشتري دارد، كيفيت پست ها است. و اگر شما ادمين، صفحه كسب و كاري هستيد، بدانيد كه فقط با داشتن پست هاي با كيفيت، هم فالوور هاي قبلي شما حفظ خواهند شد. نيز به جذب فالوور هاي اغلب كمك خواهيد كرد.
پس اگر خواهان حفظ فالوورها هستيد و تمايلي به ريزش فالوور در اينستاگرام نداريد، كران در مرحله نخست كيفيت را دلخواه پيمان دهيد و سپس سراغ كميت برويد. البته اين بدان معني نيست كه فاصله منتشر كردن پست ها زياد باشد بلكه شما بايد با فاصله زماني اختصار پست هاي خويش را در صفحه تان پيمان دهيد. بسياري از افراد بر اين باورند كه بهترين حالت اين است! كه شما هفته اي سه بار پست با كيفيت و ارزشمند در صفحه خود منتشر كنيد تا كاربران بيشتري به سمت صفحه شما جذب شوند.
3.مرتبط نبودن پست هاي شما با پيجمرتبط نبودن پست هاي شما با پيجسومين موردي كه كاربران به آن گرايش نشانه نمي دهند اين است كه شما در صفحه يك برند پست هاي غير پيوسته منتشر كنيد. به عنوان نمونه در يك صفحهاي كه مربوط به آشپزي است، پست هاي پزشكي و مقالات گوناگون پيمان دهيد. كه اين پست ها ربطي به محتواي پيج ندارد. بعد بيشترين موردي كه سبب اذيت كاربران مي شود منتشر كردن پست هاي غير مرتبط با كسب و كار مورد نظر است. زيرا كاربران نخست از همه به خاطره محتويات موجود در صفحه ، شما را تعقيب ميكنند و اگر محتويات غير منظور كاربر يا همان فالوور شما باشد باعث ميشود فالوور خسته شده و شما را انفالو كند. البته چه بسا تعامل نكوداشتن هم در اختصار مدت به وجود آورد اما در پايان فروش شما را اغلب نخواهد كرد.
مقاله ي پيشنهادي: 24 ايده ي خلاقانه براي انتشار پست اينستاگرام
4. پست هايي كه سبب رنجانيدن كابران مي شودپست هايي كه سبب رنجانيدن كابران مي شود( ريزش فالوور در اينستاگرام )يكي از شركت هاي معتبر اروپايي از كاربران سوال هايي راجع به اينكه چه پست هايي آنها را رنجانيدن مي دهد و چه پست هايي را اخ دارند، پرسيده است. كه بر اساس اين نظرسنجي پست هاي تبليغاتي احد از مواردي است كه كاربران اصلاً علاقهاي به آن ندارند. صفحه هايي كه محتواي تبليغاتي دارند در بين كاربران از محبوبيت بالايي برخوردار نيستند كه اين موضوع را بيش از نيمي از فالوور ها تاييد كردهاند.
مقاله پيشنهادي: اموزش كامل حذف و ويرايش پست اينستاگرام
به عنوان مثال كمپاني آديداس كه پوشاك ورزشي فرآوري مي كند را در عقيده بگيريد. معمولاً در صفحه خود پست هايي را منتشر مي كند كه ورزشكاران گوناگون از پوشاك اين برند استفاده كرده اند. هنگاميكه يك فالوور عادي وارد اين صفحه مي شود، به پست هايش نگاهي مي اندازد به راحتي مي فهمد كه اين برند چه چيزي را فرآوري مي كند.
5. براي همه پست هاي خود يك عنوان بگذاريدبراي همه پست هاي خود يك عنوان بگذاريدوقتي كه شما براي پستهاي خويش عنوان قرار ندهيد پست شما براي كاربران جذابيتي نخواهد داشت. يگانه از دلايل مهمي كه كه سبب زيبا و جذاب تر شدن پست هاي اينستاگرامي ميشود سرگذشت ها و توضيحات پست ها هستند. اگر تصويري كه شما آن را پست كردهايد، قشنگ و با كيفيت باشد، ولي براي آن عنواني در نظر گرفته نشود از ارزش درونمايه كاسته مي شود. در صورتي كه شما براي پست هاي خويش عناوين قشنگ بگذاريد تعامل مخاطب با صفحه شما بيشتر مي شود. و به شما اين دستور را مي دهد كه رابطه بهتري با مخاطبان خويش پايدار كنيد. شما بايد براي هر تصويري كه منتشر مي كنيد، بايد براي كاربران توضيح دهيد يا يك جمله اي را درباره آن بنويسيد يا از مخاطبان سوالي بپرسيد.
6. از هشتگ ها بيش از بي گمان استفاده نكنيداز هشتگ ها بيش از حد بهرهگيري نكنيديكي ديگر از علائمي كه سبب جذب و تفريق فالوور در صفحات اينستاگرامي ميشود، هشتگ است. كه نحوه استفاده از آن را بايد ياد بگيريد. يكسري از افراد بر اين باورند كه براي كل پست هاي خويش از هشتگ هاي ترند شده بهرهگيري كنند لغايت پست هاي آنها در صفحه جستجو بالا قرار گيرد. اما اصلاً اينطور نيست به دليل اينكه اگر شما براي پستهاي خويش هشتگ هاي كاذب بگذاريد، اينستاگرام به راحتي آن را معرفي خواهد كرد. و شدني است پست را به طور كامل حذف كند و اعتماد كاربران هم نسبت به شما كم مي شود. به انگيزه اينكه وقتي كسي هشتگي را جستجو مي كند به دنبال مطلبي در رابطه با سوژه مورد نظر است بعد علاقهاي به ديدن پستي با هشتگ اشتباه ندارد.
مقاله پيسنهادي: هشتگ اينستاگرام و كاربرد ان
در درستي به كارگيري هشتگ هاي نادرست سبب افزايش فالوور هاي شما نخواهد شد و ممكن است حتي سبب ريزش فالوور هم بشود. بهرهگيري بهينه از هشتگ ها در پست هاي اينستاگرام زياد داراي اهميت است و براي هر پست هشتگ هاي محبوب آن پست را پيمان دهيد. بسياري از افراد بر اين باورند براي هر پست نهايتا هفت هشتگ لازم است.
7. به كامنت فالوورها در زير پست ها پروا كنيدبه كامنت فالوورها در زير پست ها پروا كنيدپست شما را كاربران مي بينند و براي آن سررسيد صرف مي كنند. در ضمن شدني است در پايين پست ها نظراتي بدهند يا سوالاتي بپرسند پس شما نبايد به آنها بي پروا باشيد. وانگهي در صورت عدم پاسخ دهي به آنها، ممكن است آنها، شما را فردي بي مسئوليت بدانند و همين سبب ريزش فالوور خواهد شد. پس هميشه نوتيفيكيشن خود را پركار كنيد الي بتوانيد تمام نظرات كاربران را پاسخ دهيد.
مقاله پيشنهادي: پالايه كردن كامنت ها
براي پذيرش دهي به آنها حد از علامت @ كاربرد كنيد تا بتوانيد به هنگام جواب آنها را بدهيد. در ضمن مي توانيد از آنها تشكر كنيد يا سوالات آنها را در مورد كسب و كار خويش پاسخ دهيد. هنگاميكه از اين روش به طور هميشگي بهرهگيري كنيد قطعاً تعامل شما با كاربر بهتر خواهد شد و از ريزش فالوور هم كاسته مي شود.
8. از محتواي ديگران استفاده نكنيداز محتواي ديگران استفاده نكنيددليل قانع كننده اي نيست كه وقتي از يك تصويري خوشتان آمده است بدون ذكر منبع آن عكس را در صفحه اينستاگرام خويش منتشر كنيد. يك شيوه ديگر براي استفاده از محتواي صفحه هاي ساير اين است! كه از آنها بخواهيد شما را در پستهاي خويش تگ كنند يا ميتوانيد براي راحتي پيشه از هشتگها استفاده كنيد. يك سري از اپليكيشن ها هستي دارد كه مي توانيد به راحتي پستهاي ديگران را repost كنيد كه در اين برنامه ها اسم پست مالك اصلي هم مي آيد.
مقاله پيشنهادي: الگوريتم اينستاگرام
اين مورد يگانه از الگوريتم هاي اينستاگرام هست. اينستاگرام براي درمان سازي اپليكيشن خويش قوانيني قرار ديتا است.با استفاده از رعايت الگوريتم اينستاگرام ما با سرعت ميتوانيم در ايكس پلور قرار بگيريم براي آگاهي اغلب در باره الگوريتيم ميتوانيد از نوشتار بالا بهرهگيري كنيد.
9. حدالامكان از تصاوير گوگل استفاده نكنيداز عكس ها گوگل كاربرد نكنيداينستاگرام يك محيطي را براي كاربران فراهم مي كند! كه كل بايد محتواي خودشان را منتشر كنند و به اشتراك بگذارند، نه اين كه از نتايج جستجوي گوگل پستي را در صفحه خود قرار دهند. اگر شما مي خواهيد كه در پست هاي خود از مطالب انگيزشي بهرهگيري كنيد! به راحتي مي توانيد عكسي از خودتان پيمان دهيد و روي آن مطلب مورد عقيده را بنويسيد. به دليل اينكه محيط اينستاگرام با فيسبوك و گوگل متفاوت است و حتما شما بايد در آن از محتواي فرآوري شده خودتان بهرهگيري كنيد و خلاقيت به هزينه دهيد. در ضمن كيفت تصوير خود را بالا ببريد الي بيننده از ان لدت ببرد. براي اغلب كردن كيفت و سايز تصوير اينستاگرام خود ميتوانيد از نوشتار زير كاربرد كنيد.
مقاله پيشنهادي: بهينه سازي سايز تصوير اينستاگرام
بيش از مرز از عكسهاي سلفي كاربرد نكنيد با وجود اين كه كل افراد عكس هاي سلفي را همنشين دارند ولي نبايد در آن زياده روي برپايي شود. اگر شما ميخواهيد عكس از مسافرت و ميهماني هاي خويش به بگذاريد هيچ اشكالي ندارد! اما اگر صاحب يك پيج كسب و كاري هستيد بيشتر بايد از محصولات و خدمات خويش پستي را منتشر كنيد.
10. فالوور فيك نخريدفالوور فيك نخريدفالوور هاي فيك نمي توانند پست هاي شما را لايك كنند و فعاليتي در پيج شما داشته باشند كه باعث ريزش فالوور ميشود. از طرفي ماهيت يك پيج را زير سوال مي برند! و اعتبار شما را زير مي آورند مخصوصاً اگر ادمين يك پيج فروشگاهي هستيد از خريد فالوور خودداري كنيد. هر چقدر فالوور هاي فيك يك پيج اغلب باشد اعتبار شما كمتر مي شود.
مقاله پيشنهادي : خريد ربات اينستاگرام براي افزايش فالوور واقعي
پس به جاي اين پيشه سعي كنيد محتواي با كيفيتي توليد كنيد لغايت كاربران جذب پيج شما شوند.ميتوانيد به جاي خريد فالوور از ربات اينستاگرام يا تبليغات اينستاگرام براي پيج خويش كاربرد كرده تا بازديد كننده هاي پيج خود را به صورت هدفمند بالا برده الي در پيوستگي سبب افزايش فالوور در پيج تان شده باشد.
نتيجه گيريهمان طور كه در مقاله بالا بيان شد، بدون ديل پيج ما فالوور از دست نمي دهد. براي از دست ندادن فالوور بايد انگيزه ان را ريشه يابي نماييم و ان مشكل را حل بكنيم. انگيزه ها از دست دادن فالوور ها را نيز ذكر كرديم .براي ريشه يابي ريزش فالوور مراحل بالا را كه گفتيم را روي پيج خويش چك كرده و ان ها را حل كنيد.
اگر در اين مراحل به سخت برخورد كرديد ميتوانيد با پشتيباني ما تماس بگيريد.
حتما ميدانيد كه اپليكيشن اينستاگرام به طور سر راست فرمان دانلود عكس و ويديوهايي كه كاربران در آن اشتراك گذاري ميكنند را نميدهد، اما اين فرمايش با به كارگيري ترفندهاي خاصي امكانپذير ميشود. دانلود عكس از اينستاگرام در اين نوشتار منظور داريم كه به آموزش نحوه دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام بپردازيم. بنابراين با موبايل كمك به اتفاق باشيد.
مقدمهاي در رابطه با دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگراماينستاگرام هم الان يگانه از محبوبترين و پرمخاطبترين شبكههاي اجتماعي موجود به آمار ميرود. اينستاگرام كار خويش را با اپليكيشن موبايل آغاز كرد و پس متعلق به نسخه وب اين شبكه اجتماعي هم طراحي و قابل كاربرد شد. البته اگر تجربه به كارگيري نسخه وب اينستاگرام را داشته باشيد، ميدانيد كه قابليتها و ويژگيهاي آن كاملا يكسان با اپليكيشن اينستاگرام نبوده و شامل محدوديتهاي خاصي ميشود. اينستاگرام يك شبكه اجتماعي تصوير محور است، بدين معنا كه موارد اشتراك گذاري شده در اين شبكه اجتماعي صرفا دربرگيرنده عكس و ويديو ميشوند.
بيشتر بخوانيد: تعمير موبايل در محل
اين شايستن وجود دارد كه در برخي شرايط ميل داشته باشيد كه نسبت به دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام اقدام كنيد، ولي بدبختانه شوربختانه يا خوشبختانه اينستاگرام به طور پيش فرض اين قابليت را در اپليكيشن خود ارائه نميكند. به بيان ديگر امكان دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام به طور مستقيم از طريق اپليكيشن آن و حتي نسخه تحت وب اين برنامه هستي ندارد. فلذا چگونه ميتوانيم نسبت به دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام اقدام كنيم؟ خوشبختانه ميتوانيد استجابت اين سوال را در جريان اين نوشتار دريافت خواهيد كرد.
با به كارگيري روشها يا بهتر بگوييم ترفندهاي خاصي ميتوانيد نسبت به دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام وارد عمل شويد. در اين نوشتار هدف داريم كه در مورد اين سوژه صحبت كنيم و روشهاي دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام را به شما عزيزان شناسايي نماييم. چنانچه درباره هر يك از بخشها و مراحل شرح داده شده نياز به توضيحات اكثريت داشتيد، ميتوانيد از راه شمارههاي موجود با كارشناسان واحد حمايت موبايل كمك تماس حاصل كنيد و از آنها راهبري دقيقتري بخواهيد. با موبايل كمك همراه باشيد.
دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام از راه كد منبع (Source Code) نسخه تحت وباگر از نسخه تحت وب اينستاگرام بهرهگيري كنيد، ميتوانيد از طريق كد منبع هر ويديو يا عكس نسبت به دانلود و ذخيره سازي آن در حافظه رايانه خود اقدام نماييد. به قصد دانلود عكس هاي اينستاگرام در مرورگر كروم مراحل زير را طي كنيد:
دانلود عكس و ويديوهاي اينستاگرام
ابتدا با به كارگيري مرورگر كروم به عكس باره نظرتان در اينستاگرام مراجعه كنيد.بر روي بخشي خالي از صفحه راست كليك كنيد و گزينه Inspect را گزينش نماييد.در پنجرهاي كه نمايان ميشود به تب با عنوان Resources مراجعه كنيد و سپس در پنجره سمت چپ به تقسيم “Frames/(instagram.com)/Images” مراجعه كنيد.دومين عكس موجود در فهرست را انتخاب كنيد.حال در پنجره سمت راست و بر روي عكس مورد نظر راست كليك كرده و گزينه Copy Image URL را انتخاب كنيد.حال در مرورگر خويش يك پنجره جديد ايجاد كنيد و به دسته URL يا آدرس بار آن مراجعه كنيد و كليدهاي Ctrl+V را بزنيد لغايت لينك عكس دلخواه در تب جديد كپي شود. سپس كليك اينتر را بفشاريد.حال بر روي عكس نمايش داده شده كليك راست كنيد و گزينه Save as را به قصد ذخيره كردن عكس دلخواه برگزيدن نماييد.اما اگر قصد داريد كه يك ويديوي اينستاگرام را از طريق مرورگر كروم خود دانلود كنيد بايد به شرح ذيل عمل نماييد:
ابتدا با استفاده از مرورگر كروم به ويديوي باره نظرتان در اينستاگرام مراجعه كنيد.بر روي بخشي خالي از صفحه راست كليك كنيد و گزينه View Page Sources را گزينش كنيد.حال كليدهاي تركيب Ctrl+F را در كامپيوتر ويندوزي خويش بفشاريد. اگر از مكبوك استفاده ميكنيد بايد كليدهاي تركيبي Cmd+F را بفشاريد. با انجام اين عمل دسته Find نمايان ميشود و شما قادر به جستجوي عبارت خاص مد نظرتان خواهيد بود.عبارت video-url را جستجو كنيد. حال ميتوانيد در بخشي كه به شكل “video-url”:”<
فيزيكدانان ميگويند شايد اين امر ممكن باشد كه يك رايانه بتواند به "تئوري همه چيز" دست پيدا كند اما به اين زوديها اتفاق نخواهد افتاد و هيچ تضميني وجود ندارد كه ما انسانها نتيجه آن را درك كنيم.
به گزارش ايسنا و به نقل از نيويورك تايمز؛ روزگاري، آلبرت اينشتين نظريههاي علمي را "اختراعات آزاد ذهن انسان" توصيف ميكرد اما در سال ۱۹۸۰، استيون هاوكينگ، كيهانشناس مشهور دانشگاه كمبريج، نظر ديگري داشت. در سخراني همان سال، وي اظهار داشت كه نظريهاي كه "تئوري همه چيز" ناميده ميشود ممكن است قابل دستيابي باشد، اما احتمالاً آخرين مراحل دستيابي به آن توسط رايانهها انجام ميشود.
وي گفت: شايد نتوان پاياني براي فيزيك نظري متصور شد اما براي توانايي فيزيكدانان نظري نقطه پاياني وجود دارد.
اثبات "تئوري همه چيز" هنوز ممكن نيست اما با وجود كامپيوترهايي كه امروزه بخش زيادي از كارها وابسته به آنها است مانند ترجمه زبانهاي مختلف، قابليت تشخيص چهره، راندن اتومبيل و پيدا كردن شريك زندگي، تصور آنكه اين كامپيوترها جاي دانشمنداني همچون استيون هاوكينگ و اينشتين را بگيرند آنقدرها هم عجيب نيست.
برنامههاي رايانهاي مانند DeepMind's AlphaGo دائما در حال كشف راههاي جديد براي شكست دادن انسانها در بازيهايي همچون Go و شطرنج هستند كه قرنها بازي شدهاند و مورد مطالعه قرار گرفتند. پس چه دليلي وجود دارد كه يكي از همين دستگاههاي شگفت انگيزي كه همه چيز را ميآموزد نتواند مجموعهاي از ذرات بنيادي جديد را تشخيص دهد يا يك كرم چاله را در كهكشان ديگري در منظومه شمسي خارجي كشف كند؟ مانند آنچه در فيلم "ميان ستارهاي"(Interstellar) ديديم.
حداقل اين چيزيست كه روياي ماست. اگر بخواهيم طور ديگري فكر كنيم بايد درگير نظريهاي شويم كه ماكس تگمارك، فيزيكدان، آن را "شوونيسم كربن" مينامد. در ماه نوامبر ، انستيتوي فناوري ماساچوست جايي كه دكتر تگمارك در آن استاد است مبلغي را از بنياد ملي علوم دريافت و با آن موسسهي جديد هوش مصنوعي و تعاملات بنيادي را تاسيس كرد. اين موسسه يكي از هفت موسسه تاسيس شده توسط اين بنياد و وزارت كشاورزي ايالات متحده ميباشد كه يك تلاش سراسري براي كار در جهت ارتقاي هوش مصنوعي است. در طي پنج سال هر يك از اين موسسات ۲۰ ميليون دلار دريافت ميكند.
اين موسسه كه وابسته به مؤسسهٔ فناوري ماساچوست است و كاملا خود را صرف فيزيك كرده توسط جسي تايلر(Jesse Thaler) فيزيكدان ذرات اداره ميشود و شامل بيش از ۱۲ دانشمند در همهي زمينههاي فيزيك از موسسه فناوري ماساچوست، دانشگاه هاروارد، دانشگاه نورث ايسترن و دانشگاه تافتس(Tufts) است.
دكتر تايلر طي يك ارتباط تصويري گفت: آنچه كه من اميدوارم بتوانم انجام دهم ايجاد مكاني است كه محققان از رشتههاي مختلف فيزيك و همچنين محققاني كه در زمينه علوم كامپيوتر و هوش مصنوعي كار ميكنند بتوانند گردهم آيند، گفتگو كنند و به يكديگر چيزهايي بياموزند. در نهايت، من ميخواهم كامپيوترهايي داشته باشم كه بتوانند مانند يك فيزيكدان فكر كنند.
كشف مجدد قوانين بنيادي فيزيك
در تلاش براي كشف مجدد قوانين فيزيك، مدلي از هوش مصنوعي به نام "شبكه عصبي" مورد استفاده قرار گرفته است. برخلاف سيستم هاي به اصطلاح متخصص مانند IBM’s Watson كه با دانش و علم انسانها پر شده است اين هوش مصنوعي طوري طراحي شده كه در حين كار اطلاعات را ياد ميگيرد. مشابه كاري كه مغز انسان ميكند. با تجزيه و تحليل مقدار زيادي از دادهها براي الگوهاي پنهان، ”شبكه عصبي" به سرعت ميآموزد تا تفاوت سگها و گربهها را بفهمد، چهرهها را تشخيص دهد، گفتار انسان را تكرار كند و سوء رفتار مالي را فاش كند.
دكتر تگمارك ميگويد: ما اميدواريم كه انواع جديدي از قوانين فيزيك را كشف كنيم، ما قبلاً نشان دادهايم كه اين هوش مصنوعي ميتواند قوانين فيزيك را دوباره بازيابي كند.
سال گذشته در برنامهاي به نام "اثبات اصل" دكتر تگمارك و دانشجويي به نام سليويو ماريان(Silviu-Marian) صد معادله فيزيك را از يك كتاب درسي معروف(كتاب سخنرانيهاي فاينمن درباره فيزيك نوشتهي ريچارد فاينمن، رابرت ليتون و متيو سندز) انتخاب كردند و از آنها براي توليد دادههايي استفاده كردند كه بعدا به يك شبكه عصبي منتقل شد. اين سيستم دادهها را براي رسيدن به الگوها و قاعدهها بررسي كرد و همه ۱۰۰ فرمول را بازيابي كرد.
محققان در مقالهاي كه سال گذشته در Science Advances منتشر شد نوشتند: "شبكه عصبي" مانند يك انسان دانشمند، بسياري از روشهاي مختلف را به ترتيب امتحان ميكند و اگر نتواند با يك راه حل مسئله را به طور كامل حل كند، تلاش ميكند آن را تبديل و به بخشهاي سادهتري تقسيم كند كه به صورت جداگانه قابل حل هستند و مجددا الگوريتم كامل هر بخش را بررسي ميكند.
در يك آزمايش چالشبرانگيز ديگر ، دكتر تگمارك و همكارانش ويدئويي از موشكها را كه به اطراف پرواز ميكنند به اين شبكه نشان دادند و از آن خواستند بدون توجه به درختهاي نخل در پس زمينه پيشبيني كند كه در ادامه چه اتفاقي خواهد افتاد. دكتر تگمارك گفت: در پايان اين كامپوتر معادلات اساسي حركت موشكها را كشف كرد.
دكتر تگمارك افزود: در حال حاضر مشكلاتي براي رسيدن به الگوريتم بازگشتي حل مسئله وجود دارد. اگرچه كامپيوتر ميتواند قوانين اساسي فيزيك را از مجموعهاي از دادهها بازيابي كند، اما هنوز نميتواند اصول اصلي را مانند عدم قطعيت كوانتوم در مكانيك كوانتوم، يا نظريه نسبيت را بازيابي كند كه زيربناي فرمولها است.
اما آن زمان كه هوش مصنوعي به اين توانايي دست يابد ميتوان گفت ما به هوش عمومي مصنوعي رسيدهايم و در آن زمان شما بسته به نوع ديدگاهتان ممكن است بترسيد يا بسيار هيجان زده شويد، اما صادقانه بگويم دليل اينكه من روي اين پروژه كار ميكنم آن است كه بيشترين تهديد از نظر من ساختن يك هوش مصنوعي ابرقدرت است در حالي كه نميدانيم چطور كار مي كند.
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065616.html
عنوان پرطرفدار فيفا ۲۱ در تاريخ ۴ دسامبر با ويژگي هاي جديدي براي كنسول هاي پلي استيشن ۵ و ايكس باكس سري ايكس عرضه مي شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران، كمپاني EAبه تازگي نخستين جزئيات مربوط به نسخه نسل آينده بازي فيفا ۲۱ را با پيروان خويش در وسط گذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده اين عنوان قرار است در تاريخ ۴ دسامبر به ليست بازيهاي كنسولهاي پلي استيشن ۵ و ايكس باكس سري ايكس اضافه شود.
اشخاصي كه در حال حاضر نسخه پلي استيشن ۴ و يا ايكس باكس وان بازي فيفا ۲۱ را دارند ميتوانند از طريق يك بروزرساني مجاني دادههاي خود را به كنسول جديدشان اضافه كرد و از بازي مذكور در اين دستگاهها برخوردار شوند. شركت EA مدعي شده كه بازي فيفا ۲۱ بر روي كنسولهاي دودمان آينده با كيفيتي فوقالعاده اجرا خواهد شد و كاربران شاهد رشد گرافيكي چشمگيري خواهند بود.
سيستم نورپردازي جديد در فيفا ۲۱
اين بازي قرار است از سيستم نورپردازي جديدي با عنوان LiveLight Rendering برخوردار شود كه به سازنده امكان توليد فضاي فوق طبيعي را ميدهد. در ساحل بازسازي استاديومها و فضاهاي ساير در بازي فيفا ۲۱، سيستم LiveLight Rendering بر روي حالت مو، عضلات و ديگر موارد مربوط به بازيكنان نيز تأثير ميگذارد.
در پيوسته كمپاني سازنده بازي اظهار داشته دوربين جديدي با عنوان EA Sports GameCam به بازي اضافه خواهد شد كه حس بازيهاي فوتبال پخش شده در تلويزيون را به كاربر القا ميكند. اين خاصيت به همراه خوشحاليهاي پس از گل، نمايش لحظات حساس بازي به نحوي جديد و جشنهاي بعد از ظفر قرار است تجربه جديدي را به كاربر ارائه دهد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، فيفا ۲۱ بر روي كنسولهاي جديد از ۷۰۰ انيميشن جديد براي درمان تجربه كاربران و طبيعي برپايي بازي برخوردار است. گيمرها با به كارگيري بروزرسانيهاي جديد فيفا ۲۱ بر روي كنسولهاي جديد ميتوانند مهار بهتري بر روي توپ داشته باشند و تكنيكهاي بيشتري را پيادهسازي كنند.اقساط 36 ماه بدون قبل پرداخت لوازم خانگيبالاترين كيفيت ابزارها خانگي با بهترين قيمت
گفتني است؛ هم الان اين بازي در ليست عناوين حائز تخفيف پلي استيشن ۴ و ايكس باكس وان پيمان دارد. كاربراني كه اين بازي را خريداري نكردهاند و ميخواهند در كنسول دودمان آينده آن را تجربه كنند با خريد نسخه كنسولهاي پيشين ميتوانند در هزينههاي خويش كمي صرفهجويي كنند.
نقش دنياي مجازي و اينترنت در حيات روزمره بر كسي پوشيده نيست؛ بنابراين بسياري از خريدوفروشها بر بستر اينترنت چهره ميگيرد. مراحل گرفتن نماد الكترونيكي براي گسترش خريد اينترنتي بايد در وهلهي اول اطمينان برپايي شود. اين اطمينان از طريق اخذ مظهر الكترونيكي صورت ميگيرد. در واقع مظهر اعتماد الكترونيكي مشخصهاي بهمنظور اعتمادسازي كاربران، اثناء مراجعه به فروشگاههاي اينترنتي ميباشد. مراحل اخذ مظهر الكترونيكي به گامهاي مختلفي دسته ميشود. پيچيدگيها و دقتهاي خاص خود را دارد. ما در اين مطلب مدارك و مراحل گرفتن نماد الكترونيكي را بيان ميكنيم.
توجه نماييد مشاورين ما در ثبت يار حاضر ارائه مشاوره و سپريدن مراحل گرفتن مظهر الكترونيكي براي شما ميباشند.
نماد اعتماد الكترونيكي:تائيد فروشگاههاي اينترنتي توسط يك نهاد ثالث تأثير زيادي در جلب اعتماد مراجعهكنندگان خواهد داشت. در اين حالت، مراجعهكننده ايمني اكثريت پرماسيدن مينمايد. حتي در صورت سوءاستفاده از اين اطلاعات ميتواند براي شكايت به مراجع قانوني ذيصلاح مراجعه نمايد.
اي نماد به راستي اثر يا لوگويي است كه در سايت درج ميگردد و به شما اطمينان ميدهد. اينماد بدست وزارت صنعت و معدن و بازرگاني بهعنوان مرجع صلاحيتدار در تجارت الكترونيك صادر ميشود.
با اخذ نماد اعتماد الكترونيك در واقع هم هويت شما تأييد ميشود و هم شايستگي مورد تأييد پيمان ميگيرد. پروا نماييد كه بانكها درگاه آنلاين خود را به كساني ميدهند كه داراي نماد اعتماد الكترونيكي باشند؛ بهعبارتديگر نداشتن سمبول(لاتين) به معناي نداشتن هويت معتبر براي كسبوكار در حال كار و جنبش است.
رهنمود ثبت ياري:توجه نماييد فقط درصورتيكه خدمت يا محصولي را به فروش برسانيد، بايد اقدام به دريافت نماد الكترونيكي كنيد. بهعبارتديگر صرف شناسايي محصولات نيازي به مظهر اعتبار الكترونيك ندارد.نكات قبل از گرفتن سمبول(لاتين) الكترونيكيقبل از اقدام به پيمودن مراحل گرفتن نماد الكترونيكي به دو نكته ذيل بايد پروا شود:
۱- نخست كسبوكار اينترنتي خود را كامل و حاضر كار و جنبش كنيد، سپس درخواست خويش را ارسال كنيد. در باره اشخاص حقيقي، حوزه سايت بايد به اسم درخواست كننده باشد. درصورتيكه شخص حقوقي درخواست كننده گرفتن مظهر الكترونيك باشد، پهنه سايت بايد به نام يگانه از اعضاء هيئتمديره شركت باشد.
بيشتر بدانيدهزينه پروانه كسب و كارهاي اينترنتي چقدر است؟۲- اطلاعات تماس كامل شامل: آدرس، تلفن ثابت، تلفن همراه و… را در بخش تماس سايت خود درج كنيد.
۳- پس از راهاندازي كامل كسبوكار اينترنتي بايد اقدام به اخذ نماد الكترونيكي كنيد.
مدارك دريافت سمبول(لاتين) الكترونيكي:۱- متقاضيان حقيقي:-تصوير مجوز فعاليت:مختص كسبوكارهايي است كه احتياج به اخذ پروانه از سازمان يا صنف به بخصوصي دارند؛ مثلاً فروش محصولات گستره سلامت و دارو دربايستن كه پروانه سازمان غذا و دارو نياز دارد.
-تعهدنامه منش حقيقي:اين پيمان نامه بعد از ثبتنام براي شما ارسال ميشود. پس از گرفتن آن را تكميل كنيد و ارسال نماييد.
۲- متقاضيان حقوقي (تجاري / غيرتجاري / شركتها)-تصوير اعلان روزنامه رسمي
-تصوير ريشه-بن-بيخ اساسنامه
-آگهي واپسين تغييرات آدرس (در صورت وجود)
-آگهي آخرين دگرگوني ها اسامي اعضاي هيئتمديره (در چهره وجود)
-آگهي پسينيان دگرگوني ها موضوع تكاپو شركت (در چهره وجود)
-تعهدنامه شخصيت حقوقي
-تصوير فرمان / مجوز فعاليت
۳- متقاضيان دولتي:تصوير نامه در سربرگ رسمي سازمان با امضاي مقام مسئول مربوطه مبني بر تعلق وبسايت به دستگاه دولتي مزبور.
مراحل اخذ سمبول(لاتين) الكترونيكي:مراحل بهطور خلاصه عبارتاند از:
۱- ثبتنام:ابتدا به آدرس https://enamad.ir/Panel مراجعه كنيد. بر روي گزينه برپايي حساب كاربري كليك نماييد. در اين مرحله اطلاعات خودتان را وارد ميكنيد.
۲- تكميل اطلاعات (احراز اطلاعات هويتي):پس از تأييد كاربري، اطلاعات تكميلي از آنگونه مشخصات و شماره تلفن را وارد ميكنيد. در اين مرحله بايد اسكن مدارك را نيز بارگذاري كنيد.
۳- اضافه كردن كسبوكار:در اين مرحله كسبوكار خودتان را وارد نظام اينماد كنيد.
۴-تاييديه فني :تأييديه فني به معني تأييد صحت ازآنش فروشگاه بدست شما ميباشد. اين كار به چهار طريق سپريدن ميشود كه ميتوانيد به مد نظر گرد را برگزيدن كنيد و سپريدن دهيد.
بيشتر بدانيدمراحل تقاضا و ثبت مجوز ساماندهي كسبوكار اينترنتي۵- احراز صحت اطلاعات كسبوكار:احراز آدرس محل فعاليت، شماره تماس كسبوكار اينترنتي و احراز آدرس پست الكترونيكي در اين مرحله چهره ميگيرد.
۶- تكميل فرم نظرسنجي:در اينجا بايد در نظرسنجي سازمان توسعه بازرگاني الكترونيك شركت كنيد. در اين سرنوشت بايد اطلاعاتي از زمينه فعاليت خويش و تعداد افراد مشغول در كسبوكارتان ارائه نماييد.
۷- تعهد الكترونيكي:در اين مرحله تعهد الكترونيكي اخذ و امضا ميشود و با پست ارسال ميگردد. متقاضيان با رؤيت تعهدنامه الكترونيكي و تأييد آن، رعايت قوانين و مقررات جاري مملكت را متعهد ميگردند. تعهدنامه به منزله پاسخ پيگيريهاي قانوني و تعليق نماد بعد از نقض تعهدات ياد شده ميباشد
رهنمود ثبت ياري:توجه نماييد به تعداد كسبوكارهايي كه هر متقاضي در پرونده خود اضافه مينمايد بايد تعهدنامه به صورت الكترونيكي را تأييد نمايد.۸- اعطاي نماد:در اين مرحله بعد از بررسيهاي لازم، اي مظهر سايت شما صادر ميشود. در اين زمان شما ميتوانيد كد لوگوي سمبول(لاتين) اعتماد را در سايت خويش پيمان دهيد.
نكات مراحل دريافت نماد الكترونيكي۱- توجه به پيش نيازهاي هر سايت:در برخي از سايتها، پيش از اقدام بايد ثبتنام كرد. در اين صورت بايد يك اسم كاربري و رمز عبور تست، بهطور موقت در پسنديدن مرجع صادر كننده سمبول(لاتين) قرار دهيد. اين فرمايش براي اين چهره ميگيرد كه خدمات سايت شما ارزيابي شود. پس از اخذ مظهر اعتماد ميتوانيد آن را تباه كنيد.
۲- خرج و موعد گرفتن اي نماد:فرايند دريافت اينماد مستلزم پرداخت ۱۷۵ هزار تومان (تعرفه مصوب دريافت لوگو نماد اعتماد الكترونيكي) و هزينه پيك است.
زمان ارزيابي و طي مراحل دريافت نماد كمينه ۳ ماه است. در درازا اين مدت ميتوانيد از راه سايت رسمي صادر كننده مراحل طي شده را تعقيب كنيد.
۳- بهرهگيري غيرقانوني از اي نماد:تا قبل از صدور سمبول(لاتين) اعتماد، نمايش تصوير نماد در سايت غيرقانوني است. نشانه مظهر اعتماد الكترونيكي يك علامت دولتي است و هرگونه جعل و سوءاستفاده از آن علامت ممنوع و مشمول فرمان ها جعل علامت دولتي است. استفاده از تصوير نماد به جاي نشان آن مصداق جعل ميباشد و ضمانت اجراي كيفري دارد.
بيشتر بدانيدپس از ورشكستگي شركت، چه تكاليفي بر دوش مديران ميباشد؟!۴- لوگوهاي اي نماد:نماد به صورت تك ستاره و دوستاره اعطا ميشود. هر ستاره به معني كيفيت و اعتماد بالاتر مورد تأييد اين نهاد است. براي اخذ ستارههاي بالاتر نيز به دريافت گواهينامههاي مورد تأييد سازمان تجارت الكترونيك مثل گواهينامه امنيتي SSL است.
۵- مدت اعتبار اي نماد:مدت سررسيد اعتبار مظهر اعتماد الكترونيكي دو سال است.
۶- آدرس پستي:براي درج و تأييد آدرس پستي الزاماً نبايد دفتر پيشه رسمي داشته باشيد. كسبوكارهاي خانگي ميتوانند از آدرس خانه استفاده كنند.
۷- دامنه:درصورتيكه سايت متقاضي حائز ذيل دامنههاي متعدد باشد، نياز به دريافت نماد براي تك تك زير دامنهها نيست. مظهر دامنه اصلي براي زيردامنهها قابل تعميم است.
۸- وجود سايت هاي كسبوكار متعدد:درصورتيكه درخواست كننده كسبوكارهاي متعددي داشته باشد دربايستن به ثبتنام جداگانه ندارد. از همان كاربري ميتواند تقاضا اضافه كردن دامنه را ارسال كند لغايت ارزيابي و تأييد شود.
۹- اي نماد براي شهروندان بيگانه:اتباع غير ايراني با دو شرط ميتوانند اقدام طي مراحل دريافت سمبول(لاتين) الكترونيكي كنند. اين دو شرط عبارتاند از دارا بودن فرمان معتبر پيشه و اخذ كد فراگير شهروندان و شركتهاي بيگانه از سازمان امور مالياتي.
۱۰- نكات مورد ارزيابي اي نماد:در فرايند اعطاي سمبول(لاتين) اعتماد، كسبوكار بر اين مباني مورد ارزيابي پيمان ميگيرد:
-احراز آدرس و شماره تماس محل تكاپو كسبوكار اينترنتي
-ارزيابي چكليست الزامات نماد
-تعهد الكترونيكي
-استعلام صلاحيت فردي از شهرباني وارسي بر اماكن عمومي ناجا