هزينه راه اندازي زير ساخت تلفني :

۳۵ بازديد

همانطور كه ذكر شد مركز تلفن ويپ از زيرساخت شبكه‌هاي كامپيوتري براي ارائه سرويس كاربرد مي‌نمايد . بر خلاف مراكز تلفني آنالوگ ، براي راه اندازي مركز تلفن ويپ نيازي به تاسيس زيرساخت مجزا نخواهيد داشت ، كه همين فرمايش ميزان خرج راه اندازي ويپ را به ميزان چشم‌گيري تفريق مي‌دهد .
هزينه نصب و تاسيس VOIP :هزينه راه اندازي مراكز تلفني ويپ ، بدست سازمان‌ها و كارآزمودگان زياد متفاوت تعيين مي‌شود ، تا جايي كه براي تعيين بها مي‌توان بازه‌ي ۱ الي ۱۰ ميليون تومان را در نظر گرفت . در ادامه به بعضي از اين پارامترها اشاره مي‌كنيم :
سرويس‌ها و تنظيماتي كه روي مراكز تلفني راه اندازي مي‌شود ( دربرگيرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )كيفيت تاسيس مركز تلفني ( تامين امنيت مركز تلفن ، تاسيس بنيادي مركز تلفن و …. )پشتيباني ارائه شده بدست شركتتجربه و رزومه كاري سازمانانصاف و اصول اخلاقي….همانطور كه در فهرست برآورد فوق مشاهده مي‌نماييد ، با هستي امكانات فراواني كه مراكز تلفني ويپ در اختيار شما پيمان مي‌دهند ، براي تاسيس يك مركز تلفني VOIP پارامتر‌هاي گوناگوني را براي مديريت و كاهش هزينه‌ها در اختيار داريد . اين در حالي است كه تعبيه يك مركز تلفن كاملا ابتدايي آنالوگ كه تنها پاسخگوي نياز‌هاي اوليه يك سازمان باشد ، بدون در عقيده گرفتن گوشي‌هاي تلفن‌ ، زيرساخت تلفني و خرج نصب ، براي ۸ خط شهري و ۲۴ تلفن دروني در اين تاريخ حدود ۴ الي ۶ ميليون تومان خواهد بود !!
سازماندهي سيستم تلفني و افزايش بهره‌وري سازمان به كمك VOIP :
موضوع هزينه‌ها تنها به خرج راه اندازي مركز تلفن خلاصه نمي‌شود . گرد از نكاتي كه يك شركت بايد در گزينش مركز تلفني در نظر بگيرد اين است كه خدمات مجازي سازي آوش نت با پروا به هزينه‌اي كه براي راه اندازي يك مركز تلفن پرداخت مي‌كند چه تغييراتي در هزينه‌هاي جاري شركت ايجاد مي‌شود ؟ و يا اين كه كدام تدبير مي‌تواند علاوه بر رفع نياز‌هاي تلفني موجود ، كيفيت سرويس‌دهي و برآيند اينكه بهره‌وري سازمان را افزايش دهد ؟
در پذيرش به اين سوال‌ها مي‌توان سريعا سيستم تلفني VOIP را شناسايي ارائه كرد . همانطور كه در مقاله ” ويپ چيست ؟ ” گفته شد به طور كلي مراكز تلفني تحت شبكه به دليل استفاده از فناوري ديجيتال قابليت‌هاي بي‌نظيري همانند ارسال پيام خوش‌آمد گويي ، ايجاد سيستم نظر‌سنجي از مشتري و …. را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد كه مجموع همه‌ي اين قابليت‌ها باعث افزايش كيفيت سرويس‌‎دهي و برآيند اينكه افزايش خوشنودي مشتري و درآمد خواهد شد . اين در حالي است كه مراكز تلفني آنالوگ در بسياري از موارد تنها مي‌توانند نياز‌هاي اوليه تلفني يك سازمان را برطرف كنند .
كاهش هزينه‌هاي مخابراتي :
همانطور كه در مقاله رسيدگي مزايا و امكانات ويپ مطرح شد ، هنگامي كه در يك سازمان و يا بين شعبات از ساز و برگ و افزارها داخلي كمپاني براي تماس‌هاي داخلي بين همكاران استفاده مي‌شود ، هزينه‌هاي تلفني به صورت چشمگيري كاهش پيدا مي‌كند . اين روند در مركز تلفن VOIP مي‌تواند تاثير قابل توجهي در كاهش هزينه‌هاي سازمان داشته باشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.